Voor het eerst een fotoboek besteld bij fotofabriek, erg tevreden over het resultaat! Snelle levering en goede kwaliteit van het fotoboek. Vond de software echter wat minder goed werken, programma bleef meerdere malen vastlopen, opslaan lukte niet en ik moest dan telkens opnieuw opstarten met gevolg dat de laatste wijziging verloren waren gegaan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelle levering, goede kwaliteit