Ik moest wennen hoe het programma werkt.
Alleen het is mij nog steeds niet duidelijk hoe het werkt als je extra pagina wil gebruiken.
Je geeft het aan maar hij plaatst de nieuwe pagi a voor de laatste.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Nee niet echt