Een oude foto, die ik digitaal had flink opgeblazen en laten afdrukken 40 x 50.
Dit was prima.
De foto had originele verhoudingen die niet matchen met verhoudingen 40x50 vandaar enkele wit randen. Hier had ik geen moeite mee.
De foto in sepia gezet. Het sepia beperkt zich niet tot de foto. Onder de foto is in het weet een strook sepia wit te zien. Dit hoort niet.
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag, wat vervelend dat u niet helemaal tevreden was. Ik ga contact met u opnemen via de mail. Ik hoop dat we samen een passende oplossing kunnen vinden, zodat u met alle tevredenheid terug kunt kijken naar Fotofabriek.
Vriendelijke groet,
Team fotofabriek