Snelle vlotte service. Kwaliteit matig. Te matte afwerking van de foto’s en fotoboek heeft geen mooie bindin. Ik koos voor ‘vlakke ligging’ maar dit was niet mooi gedaan.
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Wat goed om te horen dat u met de service tevreden was! We zouden graag willen dat u dat ook over de kwaliteit bent. Ik ga contact met u opnemen via de mail, wellicht dat we samen nog tot een passende oplossing kunnen komen.
Vriendelijke groet,
Team Fotofabriek