Mijn zoon heeft een aantal weken geleden een agenda (met foto’s) besteld. Na 7 werkdagen maar eens gebeld (geld was al overgeschreven). Telefoniste gaf aan dat er blijkbaar wat was fout gegaan. Dus ze heeft hem opnieuw besteld. Dat was vorige week. Nog steeds niks binnen ! Jammer ! Zal dit bericht rectificeren als het binnen is.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mijn zoon heeft een aantal weken geleden een agenda (met foto’s) besteld. Na 7 werkdagen maar eens gebeld (geld was al overgeschreven). Telefoniste gaf aan dat er blijkbaar wat was fout gegaan. Dus ze heeft hem opnieuw besteld. Dat was vorige week. Nog steeds niks binnen ! Jammer ! Zal dit bericht rectificeren als het binnen is.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Jeroen,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wij vinden het erg vervelend dat u zo lang op de agenda heeft moeten wachten. Inmiddels zal deze kwestie al wel opgelost moeten zijn, maar voor zekerheid zullen wij via e-mail nog contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
klantenservice
fotofabriek.nl