Gratis proefboekje laten maken. Was enthousiast, mooi van kleur en niet dat vlakke wat je soms bij andere fotoboeken ziet. Ben gelijk begonnen aan een groot fotoboek. Hoop op dezelfde kwaliteit. Fijn programma ook om mee te werken (zoals achtergronden van eigen foto’s),
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Wanneer je geen sjablonen gebruikt, maar die zelf aanmaakt is het soms moeilijk ze even groot te krijgen. Je kunt uitlijnen, maar is er een klein verschil dan verschuift de foto een beetje als je an de andere kant uitlijnt. Gepruts om ze even groot te krijgen.