Erg klantvriendelijk, hebben mij tot 2 keer toe gewaarschuwd voor zaken die misschien niet helemaal goed waren. Het fotoboek zelf was mooi, alhoewel de kleuren fletser waren dan ik gedacht had dat ze zouden zijn.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De klantvriendelijkheid en de snelheid van reactie, tevens vind ik de software voor het maken van de boeken behoorlijk goed