Door goede ervaringen (vorig jaar) nu weer bij Fotofabriek een boek besteld. Prima boek, alleen liet een van de bladen vrijwel direct al los. Hierover contact gehad met klantenservice en vervolgens had ik binnen 4 dagen, geheel kosteloos, een nieuw boek. Klasse!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zie begin van deze beoordeling.