De software laat te wensen over, daar zit nog een hoop verbetering in. Bestellen ging goed en het eind resultaat was goed. Maar gezien de lovende beoordelingen meer van verwacht.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Software is dramatisch slecht kan veel beter
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Meneer/Mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. We zouden graag wat meer willen weten over uw ervaring met de software. Daarom nemen we binnenkort contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek