Hele goede service!! Ze zagen een fout die ik zelf niet had gezien en mailde me daar over.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Dat ze nog iets verder kijken dan dat bij hun taak hoort en mij dus mailden.
Dat ze nog iets verder kijken dan dat bij hun taak hoort en mij dus mailden.