Derde bestelling ooit gemaakt, deze is goed bevallen. Goed voornemen om het vaker te doen. Kost wel tijd, maar resultaat vind ik mooi. Leuk voor later!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooie kwaliteit van het product
Mooie kwaliteit van het product