Ik heb het heel druk als fotograaf en bestel steeds meer bij jullie
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
- Ik mis voor mijn klanten een luxe album als trouwalbum hij is er wel maar hij is niet platliggend dus kan ik hem niet aanbieden
- Ik maak vaak de premium plus albums.. maar die zijn vaak ook voor een jongen en dan zou het fijn zijn als er een keuze is in kleur in bewaardoos. Wil er ook extra voor betalen maar de keuze is er niet. Ik kan geen jongens boek afleveren voor de communie als de bewaardoos erbij in roze is
- wat ik mis in de programma's is iets meer creativiteit voor album ontwerpen. Dus meer leuke randjes inplaats van alleen een kleur. Bij andere sites kan je bijvoorbeeld leuke randen zoals lijstjes toevoegen .. Of dat je op de foto klikt en je kan kiezen tussen leuke effecten zoals randjes die je laat verdwijnen. een rond randje of een hartje.. mooie fade effecten.
- bij de kaarten is het heel jammer dat er verplicht een wit randje op de achterkant staat. Veel klanten willen dat niet waardoor ik toch mijn kaarten ergens anders moet bestellen