Fotoboek besteld
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het bestellen heeft me veel tijd gekost.. hoewel het soms heel soepel ging waren er ook frustaties. Zo voegde ik 2 keer tekst toe en toen was het programma het zat. Was klaar en ik kon niet terug...jammer.
Ook ben je lang bezig v alles ingevuld is.
Ik wilde snel. Betaalde hiervoor..was onzeker of op tijd kwam. . De post is onzekere factor.
Maaaaaar het was op tijd. Fijn.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Meneer/Mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. We willen graag uitzoeken waarom het bestellen niet helemaal soepel verliep. We zullen daarom binnenkort contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek