Het was de eerste keer dat ik hier een fotoboek maakte. het was heel veel zoek werk voor ik alles door had. maar het is een mooi boek geworden. boven verwachting goed. de volgende zal beslist sneller gaan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
heel goed