Ik heb een multomap ontworpen en laten drukken bij fotofabriek, voor a4tjes voor een bruiloft.
Dit is erg goed gelukt
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De multomap was mooi, maar zag er een beetje zwak uit. Bij veel gebruik weet ik niet of hij lang meegaat.
Het ontwerpen van de map in de desktop applicatie ging goed, alleen jammer dat je geen afbeeldingen in je ontwerp kan gebruiken. Een afbeelding in het ontwerp kan alleen de volledige map beslaan, dus ik moest een grote witte afbeelding maken met daarin op de juiste plaats mijn 'kleine' afbeeldingen. Is wel gelukt, maar het zou makkelijker zijn als dat binnen de applicatie kon. Ook miste ik informatie over de aangeraden resolutie. (er stond alleen resolutie goed of niet goed, maar niet waarom).
Verder is het goede software, met duidelijke veiligheidsmarges etc.