Het duurt even voordat je de werking door hebt, maar als dat zo is, zijn er toch wel aardig wat mogelijkheden.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ondanks dat er veel mogelijk is, denk ik dat er nog meer mogelijkheden zijn, maar die ik zelf niet heb kunnen ontdekken. Bv foto's met afgeronde hoeken, maar ook bv bij teksten invoeren van te voren een vaste lettertype en grootte invoeren. Ook voorbeelden waren voor mij handig geweest...