Helaas vind ik de kwaliteit van de afdrukken erg tegenvallen. De afdrukken zijn flets en hebben geen goede kleur ook zijn ze veel te mat.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Afdruk kwaliteit foto's moet sterk verbeterd worden!
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Daphne,
Bedankt voor uw feedback.
Wat betreft de matheid van de prints: u kunt ook kiezen voor glanzende foto's.
Qua het punt dat u aangeeft over de kleur zullen we binnenkort contact met u opnemen om te kijken hoe dit zit en wat we eventueel voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek