Levering was snel. Foto,s helaas donkerder afgedrukt dan hoe ik ze aangeleverd heb. Een mailtje werd helaas niet beantwoord. Al met al zie ik nog geen positief verschil met o.a. albelli. Wat volgens mij wel steviger uitziet zijn de platliggende bladen (als je kiest voor die optie).
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De meeste foto,s zijn helaas te donker afgedrukt. Dit viel me op omdat ik dezelfde foto,s gebruikt heb om een fotoboek te laten maken bij hema. Als je beide boeken met elkaar vergelijkt valt het verschil goed op!
Een mailtje naar fotofabriek werd helaas niet beantwoord.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie.
Ik durf niet te zeggen of de e-mail goed is aangekomen, omdat wij normaal binnen 1 á 2 werkdagen reageren. Wat betreft de donkere foto's zullen we binnenkort contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek