Ik heb gisteren mijn fotoboeken retour gezonden omdat ik niet tevreden ben . Ik heb aangegeven waar naar mijn mening de fouten in zitten. Deze klacht loopt nu nog en ik ben zeer benieuwd hoe fotofabriek dit oplost. Graag kom ik na afhandeling van de klacht bij u terug om deze beoordeling af te ronden.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zelf de map met cliparts kunnen aanvullen (indien dat mogelijk is dan hoor ik dat graag van u). Indien ik zelf een layout wil maken voor een pagina dan is het moeilijk om de foto's goed te positioneren . het zou fijn zijn als je de foto's niet hoeft op te pakken maar door invoering van cijfers de plaats kan bepalen en ook de grootte bepalen door middel van cijfers van de plaatshouders. ik weet dat er met het programma uitlijnen veel mogelijk is maar het schiet net te kort.