Een goed resultaat, maar wel wat meer moeite soms
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik heb ook een keer via een andere site gewerkt en dit miste ik bij fotofabriek:
- geen fijne uitsnij manier ( later gehoord hoe het heel hanidg gaat via het uitlijnen, maar dat had ik niet ergens duidelijk zien staan)
- geen spellingcontrole
- fotorandjes ook in een andere kleur, ipv alleen wit
- automatisch opslaan
Misschien hebben jullie deze punten wel en had ik beter moeten kijken:)