Reviews

8.9 / 10
45735 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Netty

10/10

Mijn ervaring is heel goed . Het boek zag er prima uit. En het was heel goed ingepakt. zodat er niks mee kon gebeuren.

Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek

De kwaliteit is mooi en ziet er goed uit. En hoe het in gepakt was met de bezorging prima was dat.Er kon niks met het boekje gebeuren.


Score voor Fotofabriek.nl: 5/5
Zou je Fotofabriek aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 424