Mijn ervaring is heel goed . Het boek zag er prima uit. En het was heel goed ingepakt. zodat er niks mee kon gebeuren.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De kwaliteit is mooi en ziet er goed uit. En hoe het in gepakt was met de bezorging prima was dat.Er kon niks met het boekje gebeuren.