Tevreden over het geleverde product en de gevraagde ondersteuning.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Enig minpuntje vind ik dat het bij foto's over 2 pagina's een "naad" te zien is.
volgens mij zou het goed zijn om daar meer aandacht aan te besteden bij de bestelling. Het werd wel gezegd maar achteraf blijkt het toch meer te zijn dan ik verwacht had.
Ik heb nl de ervaring bij conculega's dat het daar wel mooi door loopt zonder naad.