Goed, duidelijke site en voor de plaat die ik op alu wilde hebben de mogelijkheid om een groot bestand te uploden (hema niet).
Het resultaat op de plaat vond ik wat stipperig van dichtbij.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
duidelijker zijn over de eindkwaliteit van het product