Steeds minder tevreden. opgebouwde punten zijn niet lang genoeg geldig. cliparts van het programma worden catagorisch als "slechte kwaliteit" beoordeeld. veel te weinig mogelijkheden qua vormgeving aan de foto.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
geen