Heb altijd me boeken bij een andere site gemaakt, totdat iemand me op jullie wees. Had nog niet van jullie gehoord en ben blij dat ik er op gewezen ben. Heb nu 2 boeken bij jullie gemaakt en me derde is in de maak!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De kwaliteit is erg goed! En er werd super snel op me mails gereageerd!