Als derde lid in het gezin via Forza een telefoon besteld. De eerste is nog altijd super tevreden, de tweede heeft wat problemen met de batterij. Zelf nu een categorie C besteld, maar het blijkt dat ik toch meer op uiterlijk ben gesteld, dus ik ga deze terugsturen en een B bestellen. Vorige keer ook omgeruild en dat werd snel en goed geregeld.
Ik vind het wel jammer dat, itt vorige keren, er nu geen originele Apple oplader meer bij zat.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.