Product lijkt helemaal in orde en snel verzonden! Het was alleen niet netjes verpakt. Mijn iPad zat in een veel te grote doos, helemaal los!
Reactie Forza Refurbished:
Beste Julia,
Het is tot tweemaal toe niet gelukt om je telefonisch te bereiken, maar zoals je wellicht al hebt gelezen in mijn e-mail: de afdeling Logistiek heeft dit direct aangepast naar aanleiding van jouw bericht. Dank voor je feedback!
Groet,
Forza