Enkele weken Iphone XS geleverd, doch krijg bij instellingen steeds bericht, dat batterij niet origineel apple is
beericht blijft erin staan
en ik mis de homeap; sluiten knop
Reactie Forza Refurbished:
Beste Herman,
Zoals telefonisch besproken: deze melding blijft 4 dagen staan op het toegangsscherm en 15 dagen in de Instellingen-app. Na deze periode nestelt de melding zich onder ‘batterijconditie’. Je hebt er dus maar tijdelijk last van.
De melding wordt getoond als waarschuwing dat er een reparatie/vervanging van het scherm of de batterij heeft plaatsgevonden door een niet-officiële reparateur, zoals Forza. Maak je geen zorgen, heeft geen enkele invloed op de prestaties van de accu, het beeldscherm of de iPhone. Onze onderdelen zijn van vergelijkbare ("Made for iPhone") kwaliteit.
Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen. Elke werkdag tussen 08:00-21.00 uur staan we klaar om al je vragen te beantwoorden!
Groet,
Forza