De service was prima en de monteur was erg correct. Maar..de communicatie over de betaling was niet goed. Ik kon kiezen tussen incasso of factuur. Kies voor factuur, maar monteur vertelt niet dat daarvoor €7, - extra in rekening wordt gebracht. Hij stuurt digitaal de werkbon, maar hierop staan geen gegevens naar welk bankrekeningnummer het bedrag moet worden overgemaakt. Ook op de site is niets te vinden. Getracht telefonisch over dit onderwerp te spreken, maar de optie om contact te krijgen met de financiële administratie komt niet voor in het keuzemenu. Toen maar via een contactformulier de klacht voorgelegd. Nog geen antwoord ontvangen. Binnen 10 dagen is beloofd.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.