De monteur was uitstekend maar de afspraak had ik per mail afgezegd en toch stond de monteur voor de deur en in het schrijven van Feenstra voor de afspraak stond dat ik eerder niet aanwezig was terwijl Feenstra zelf die afspraak had afgezegd. Kortom communicatie uitermate slecht. Monteur prima.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.