Reviews

8 / 10
8190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

6/10

De monteur was vriendelijk en op tijd. En heeft net werk geleverd.
Het plannen van een afspraak was erg lastig. Hierover heb ik een vervelend telefoongesprek gehad met Feenstra.
Er wordt absoluut geen rekening gehouden met de persoonlijke situatie. Bijvoorbeeld met schoolgaande kinderen in de basisschoolleeftijd is een tijd tussen 08:00 en 12:30 niet handig. De kinderen moeten namelijk rond 8:30 naar school. Bij het plannen van een afspraak in de middag ontstaat een soortgelijk probeem.
Feenstra is mijn inziens niet flexibel bij het plannen van afspraken.


Score voor Feenstra onderhoud en service: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: