De monteur was vriendelijk en op tijd. En heeft net werk geleverd. Het plannen van een afspraak was erg lastig. Hierover heb ik een vervelend telefoongesprek gehad met Feenstra. Er wordt absoluut geen rekening gehouden met de persoonlijke situatie. Bijvoorbeeld met schoolgaande kinderen in de basisschoolleeftijd is een tijd tussen 08:00 en 12:30 niet handig. De kinderen moeten namelijk rond 8:30 naar school. Bij het plannen van een afspraak in de middag ontstaat een soortgelijk probeem. Feenstra is mijn inziens niet flexibel bij het plannen van afspraken.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.