Ik heb sinds een aantal jaren een onderhoudscontract bij Feenstra. Ik ontvang jaarlijks een notitie per post met daarop een datum en tijdstip voor onderhoud. Dit vind ik niet klantvriendelijk want de actie ligt bij mij. Vervolgens heb ik in de afgelopen jaren meerdere keren daadwerkelijk een bevestiging gemaild voor de afspraak. Daarom hoorde ik niets en kwam ook de monteur niet opdagen. Dit jaar kwam hij wel en was er dus veel achterstallig onderhoud. Contact opnemen met Feenstra via de mail is een drama. Klantvriendelijkheid is er ook weinig. Wel gewoon betaald overigens. Enige lichtpuntje was de monteur van dit jaar. Kundig, vriendelijk en kalm.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.