A. Wetemans

In januari 2018 kochten wij via Feenstra een nieuwe ATAG-cv-ketel.
Om in aanmerking te komen voor korting moesten we een direct ingaand service abonnement afsluiten (kosten Euro 44,10 per kwartaal).
Achteraf zijn we ons bewust geworden, dat de 'korting' volstrekt een sigaar uit eigen doos is.
Immers, de eerste 2 jaar was onderhoud niet nodig en volgens ATAG geldt een fabrieksgarantie van 5 jaar.
De eerste reguliere onderhoudsbeurt was dus gepland in januari 2010, maar op de ochtend dat deze werkzaamheden verricht zouden worden, werd de afspraak afgebeld 'wegens ziekte van de monteur'. Om een nieuwe datum telefonisch af te spreken ben ik meer dan 20 minuten aan het lijntje gehouden door een belcomputer ('er is nog 1 wachtende voor u'). Een nieuwe planning was niet eerder mogelijk dan begin maart, dus maar liefst 2 maanden later.
De onderhoudswerkzaamheden zijn inmiddels - naar ik aanneem - naar behoren uitgevoerd (we hadden / hebben nl. geen klachten over de werking van de cv-ketel).

We hebben spijt, dat we de ketel niet rechtstreeks bij ATAG hebben gekocht, inclusief ATAG service abonnement (eerste 2 jaar kosteloos).

Score voor Feenstra onderhoud en service: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: