R.Loenen

CV Ketel en onderhoudscontract
Vermijdt deze partij en zoek een betrouwbare leverancier.

Deze partij is de laatste jaren zeer slecht georganiseerd en de communciatie is een zeer zwak punt van hen. Op ons onderhoudscontract worden afspraken continue geannuleerd vanwege zieke medewerkers. Dit is vermoedelijk al veelzeggend over de arbeidsmoraal en de werkcultuur van het bedrijf. Gemaakte afspraken worden ook niet bevestigd en op het allerlaatst geannuleerd. Dit is ons persoonlijk reeds in 2017 2 maal en in 2019 3 maal voorgevallen. Zo kan je makkelijk contracten verkopen en hier veel op verdienen..
De laatste gemaakte afspraak op 12 december 2019 is in oktober 2019 gemaakt, die zelfde ochtend op 12 december nog door heer Goedhart van deze club bevestigd en vervolgens rond 11 uur geannuleerd door een collega. Erg naar als gezinsleden daar vrij voor moeten vragen en daarnaast kostbaar.

Uiteraard heb ik hier direct bezwaar tegen gemaakt bij diverse collegas waaronder Charron, Maaike, Joke en Leonie. Allen hebben, naar eigen zeggen, bij de leidinggevende een terugbelverzoek ingediend om in ieder geval iets verontschuldigends en inhoudelijks te laten weten, maar nu naar een hele dag wachten, is ern nog geen reactie en ontbeert het het management aan enig fatsoen, dit te doen en heb ik op de dag van de afspraak 12-12-2019 om 16.10 nog niets van hen vernomen.. Dit is heel veel zeggend over deze orginisatie. Ik adviseer een ieder dan ook geen zaken met Feenstra te doen en te kijken naar een klantvriendelijke en betrouwbare organisatie.

Door: R. Loenen 12-12-2019

Als ze zich opheffen

Score voor Feenstra onderhoud en service: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: