M. Koman

Ik heb al 10 jaar lang een All-In onderhoudscontract bij Feenstra. Altijd trouw onderhoud aan de ketel gedaan, nooit problemen gehad met de ketel. Vrijdag 4 oktober was het weer tijd voor het onderhoud, wat netjes is uitgevoerd door Feenstra. De dag erna (zaterdag 5 oktober) kregen we echter problemen met de ketel, doordat deze elke keer in storing sloeg. Gasaanvoer problemen werd mij verteld. Dus een afspraak maken om dit te laten verhelpen. Met de medewerker van Feenstra besproken dat er een monteur voor 5 uur in de middag langs zal komen, om het probleem te verhelpen. Om 5 uur was er nog niemand langs geweest. Dus maar weer bellen. Van een andere medewerker van Feenstra kreeg ik te horen dat het helemaal niet mogelijk is dat er is gezegd dat er iemand voor 5 uur langs zal komen, het kan wel tot 9 uur in de avond duren voordat er een monteur langs komt. Dus weer wachten, om vervolgens om half 9 's avonds gebeld te worden door Feenstra dat er helemaal niemand meer langs komt, en dat de afspraak wordt verplaatst naar zondag 6 oktober. Daar betaal je dan 160 euro per jaar voor, voor die ene keer dat er echt iets met de ketel aan de hand is, om vervolgens aan het lijntje gehouden te worden de hele dag, en uiteindelijk wordt afgebeld dat er niemand meer langs komt.
Ik snap dat storingen lastig in te plannen zijn voor bedrijven. Heb ik ook alle begrip voor. Maar vertel gewoon eerlijk wat er mogelijk is. Dus dat het ontzettend druk is m.b.t. storingen, en dat het op de betreffende dag niet gaat lukken om langs te komen. Dan heb ik er respect voor. Maar niet voor wat er nu gebeurt is. Ik zit de hele dag te wachten, om uiteindelijk in de avond gebeld te worden dat de afspraak helemaal niet doorgaat.
Bij deze review wordt gevraagd of ik Feenstra aanbeveel. Qua onderhoud aan de ketel wordt altijd alles keurig netjes geregeld. Monteur is altijd netjes optijd, afspraak maken gaat altijd goed. Dus voor het onderhoud heb ik geen klachten.
Je moet blijkbaar alleen geen storingen hebben, want dan wordt je aan het lijntje gehouden. Service vind ik een belangrijk onderdeel van een onderhoudscontract, ook omdat je daar flink voor betaald. Dus wat dat betreft beveel ik Feenstra niet aan bij anderen. Daarin kan Feenstra nog veel leren.

Onderhoud wordt altijd netjes uitgevoerd, geen klachten over.

Score voor Feenstra onderhoud en service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: