Ed Buijs

Waardeloos bedrijf. Gisteren om 19.30 uur gebeld met het servicebureau van Feenstra dat er geen warm water is in de douche. De monteur zou onderweg zijn. Hij moest vanuit Twello komen. Ik woon in Vianen. Dat is lekker dicht naast de deur. Om 21.30 uur nog maar eens gebeld met het servicebureau. Ze wisten niet waarom er de monteur er niet was en hij zou morgen wel komen. Even voor alle duidelijkheid. Ik woon in een een appartementencomplex waar 68 woningen zitten. Niemand heeft warm water in de douche, Vanochtend was er nog steeds geen warm water. Nu de woningbouw maar eens gebeld met de vraag hoe dat zit. En wat blijkt er was een onderdeel niet op voorraad. Ze waren er al mee bezig geweest maar konden het probleem gisteren niet oplossen. Ze hopen het vandaag op te lossen. Ik wil niet veel zeggen maar als je het onderhoud doet van een gebouw waar 68 woningen in zitten. Dan zorg je dat je 24/7 de beschikking hebt over reserve onderdelen. Tevens is het belachelijk dat een service monteur van Twello moet komen naar Vianen. Terwijl ze 700 bussen hebben rijden en volgens hun site is er altijd iemand in de buurt. Ik kan er niks anders van maken dat het ronduit schofterig is dat ze 68 woningen zonder warm water laten zitten in de douche. En onze woningbouw vereniging zit op het zelfde niveau als Feenstra. Wat een zooitje zeg zowel bij Feenstra als bij Lekstedewonen. Feenstra die je voorliegt en Lekstedewonen die het maar normaal vindt dat je nu voor de tweede dag niet kunt douchen.

Je wordt netjes voorgelogen aan de telefoon. Daar zijn ze goed in.

Score voor Feenstra onderhoud en service: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: