Linda

Gisteren kwamen 2 heren een nieuwe ketel plaatsen! De ene stelt zich voor en verdwijnt naar boven. De andere collega verbouwt mijn wasmand gooit mijn pullen in de badkamer aan de kant. En vindt het nodig om daar de ketel leeg te laten lopen. Hadden ze het gevraag had ik de ketel in de keuken leeg kunnen laten lopen zonder dat ze mijn badkamer moesten verbouwen. Ik vraag aan die collega hoe lang het ongeveer gaat duren. Let op de tijd was toen 10.45 uur. De werkzaamheden zouden zeker wel tot 14.30 uur duren. En zo beginnen de heren, om 12.15 ongeveer voegen er 2 collega's bij het stel wat al boven zat! Het gesprek gaat onder andere over ketels (waarop ik denk sneu het plaatsen lukt hier waarschijnlijk niet) hun domme collega Wiebe, homo's, strand, lingerie setjes, en auto's.
Niet weten dat ze ongevraagd gezellig met ze vieren mijn boven etage gebruiken om te lunchen! Om ongeveer 14.15 staat een dame aan de deur voor het ophalen van de oude ketel en vraagt voor de heren van Feenstra. De heren zijn plotseling dood stil alsof ze er niet zijn. Waarop ik hun aan kijk en zeg ze vraagt niet om mij heren. Snel ruimen ze hun brood en thermoskan op en lopen naar beneden. de dame wil weten of ze ook nog een ketel moeten ophalen op een andere adres! Ze vraag het fatsoenlijk waarop de onbeschofte boeren zeggen zoek het maar uit! Alle 4 de heren lopen gelijk naar hun busjes om hun broodbakjes thermosflessen op te ruimen. 1 komt er terug kijk zo doe je de verwarming hoger en lager. Daag en vertrekken.
Ik ga naar boven om te kijken. Laten ze me toch een rommel achter! Bladeren plassen water, boor afval, electrische tijds draden enzv. Moeilijk om te vragen voor een oude handdoek en eventueel een teil voor het water. Jammer dat deze onbeschofte heren. Ook niet de boel netjes achter laten. En dan nog ruim een uur lunchen. Moet toch een geweldige baas zijn voor zijn personeel!

Je mag alles zelf schoon maken als de beesten geweest zijn!

Score voor Feenstra onderhoud en service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: