Na een eindeloze rij van klachten/storingen over onze verwarminsketel , die nooit tot de gewenste oplossing leidde, is er afgelopen vrijdag na telefonisch contact van Nefit versus Feenstra eìndelijk een constructieve oplossing gekomen!
Ik heb gebeld met Feenstra vrijdag en kreeg Jeanne aan de lijn. Zij schrok toen ze onze lijst storingen zag in de computer .
Toen is zij er achteraan gegaan en heeft uitgezocht wat Nefit besproken zou hebben met Feenstra betreffende een oplossing. Heel snel kwam er een telefoontje van Jeanne terug dat we die zelfde dag nog teruggebeld zouden worden wat er besloten zou worden..... de uiteindelijk verlossende woorden kwamen toen, na één bak ellende, dat we een nieuwe ketel zouden krijgen!! Hoera en Jeanne nogmaals bedankt voor je voor je vriendelijke en snelle acties!!

Eigenlijk niet, sorry, er zijn "tig"monteurs geweest in de afgelopen tijd, ook nog met een Nefit monteur en men bleef het probleem maar oplossen terwijl de storingen even later gewoon weer doorgingen. Het is/was dan ook wel een ongrijpbaar fenomeen.

Score voor Feenstra onderhoud en service: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: