Dominic

Doe wat met de Feedback van je klanten! Voor mensen die feedback geven is het niet duidelijk of ze nou 4,5 of 5 sterren geven. ze drukken op de 5e ster in de veronderstelling 5 sterren review te geven, maar geven 4,5. Dit kost je je score als bedrijf. Meerdere malen deze Feedback bij de Feedback Company neergelegd. Laatste keer niet eens meer reactie.. Maar als je over je aantal invites heen gaat weten ze je direct te vinden om je abbo te verhogen.

Heb je verbeterpunten of tips?

Doe wat aan de duidelijkheid

Reactie Feedback Company:

Hallo Dominic,
Dank voor je review.
Volgens onze administratie hebben wij op 06/01/2022 voor het laatst contact gehad – via de mail – en hebben wij wel degelijk gereageerd op jouw reactie. Ons excuus mocht je deze niet hebben ontvangen.
Wij hebben je feedback ontvangen, maar door verschillende projecten die bij ons lopen hebben wij niet de mogelijkheid om direct jouw feedback op te pakken. Je feedback wordt zeer gewaardeerd, maar wij moeten gaan bepalen of we jouw voorstel kunnen en zullen verwerken. Hetgeen dat je bij ons dan ook hebt geopperd staat op onze backlog, maar ik kan geen directe belofte doen wanneer dit een realiteit wordt.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 0.5/5