K*t bedrijf, Kl*te bedrijf, expres gebruik ik deze termen omdat dit mag bij Feedback company; kopers mogen een bedrijf helemaal verrot schelden zonder ook maar een argument op te geven. Wij staan er als bedrijf goed voor en hebben een goed cijfer op Feedback Company, hier gaat het niet om en vinden bovendien dat klanten het recht hebben om hun klachten te uiten, dit zorgt voor scherpheid bij een bedrijf, maar een feedback als ''K*t bedrijf'' in de titel en verder geen argumenten geven in de omschrijving heeft niemand wat aan. Sowieso schelden zou niet mogen gebeuren.

Als eigenaar van mijn bedrijf heb ik Feedback Company gevraagd of dit wel mag en of er überhaupt gescholden mag worden, het antwoord van de medewerker was; ''Schelden wordt niet in de huisregels genoemd'' en dit mag dus gewoon.
Wellicht hebben wij het verkeerde pakket; bij een duurdere pakket zouden ze de feedback wellicht wel weghalen.

Dat er gesjoemeld wordt met feedbacks bij Feedback company is evident; Op hun eigen website scoren zijzelf een dikke 8.5, maar op Trustpilot een 1.8 zo'n groot verschil is niet te verklaren, dus als met al een Kl*te bedrijf (sorry voor deze term, maar het mag).

Heb je verbeterpunten of tips?

Wat aan de huisregels doen, en niet reviews weghalen bij duurdere abonnementen.

Reactie Feedback Company:

Beste Anoniem,
Dank voor je review.
Wij komen vaker tegen dat onze gebruikers graag wat meer argumenten zouden zien bij specifieke feedback, bijvoorbeeld het woord “slecht” zouden ze graag meer informatie bij zien dan dit ene woord. Jammer genoeg kunnen wij de reviewschrijver niet verplichten om meer toelichting te geven dan gegeven. In zo’n geval zou een review dat alleen het woord “goed” bevat ook niet voldoende zijn als review. Dit geldt ook voor de woordkeuze, wij kunnen niet kiezen welke woorden een schrijver gebruikt, maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven.
Wij vinden het dan ook jammer dat je insinueert dat mocht je ons meer betalen dat wij dan een ander besluit hadden genomen over de review, maar je zult zien dat ook jouw review gewoon online komt te staan en blijft staan. Ook jij hebt het recht om jouw mening over ons te delen en je woorden te kiezen, wij kijken niet naar het bedrag dat je betaalt om te bepalen wat er met een gemelde review gebeurt.
Tenslotte kiezen wij er niet voor om met Trustpilot reviews te verzamelen en kiezen wij wel voor onze eigen tool. Wij hebben nog nooit iemand gevraagd om bij onze concurrent een review te schrijven en daarom staan daar alleen maar negatieve ervaringen en een enkele – op eigen initiatief geschreven – positieve review op.
Jouw organisatie heeft een hoog aantal reviews verzameld met een mooi gemiddelde, we willen je dan ook adviseren om een professionele reactie op de review te geven om de kwestie zo af te ronden.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 1/5