Adem

Als eerst een gesprek gehad(kennismakingsgesprek) en daar een uitgebreid uitleg gekregen van de FEEDBACK COMPANY systeem. We zouden een offert ontvangen aan de hand van onze gesprek, dat gebeurde helaas niet snel na het gesprek. Pas nadat we hadden gebeld waar de offerte bleef, kregen we het pas. Niet erg, maar toch minder.

Dashboard is helder en simpel, top!

Via de safari was de website van feedbackcompany niet bereikbaar, ruim een week lang.
Hierover gebeld en ik kreeg een directe link naar de beheer website.
Goed opgelost gelukkig maar toch minder.

Op de Google & Trustpilot recensie staan jullie niet bepaalde positief.
Qua imago zou ik daar iets aan doen.

Reactie Feedback Company:

Goedemorgen Adem,
Dank voor je feedback!
Onze excuus dat je niet direct een offerte van ons hebt mogen ontvangen. Dit is zeker iets wat wij gaan oppakken zodat wij het proces na een demo gestroomlijnder kunnen laten verlopen en er altijd een offerte en opvolging is, zelfs wanneer het wat drukker is.
Wij kiezen ervoor om consumenten en bedrijven ons te laten beoordelen via ons systeem en Google, wij kiezen alleen niet voor een samenwerking met Trustpilot. De reviews die bij hen zijn geschreven schetsen voor ons dan ook niet een duidelijk beeld van Feedback Company, maar we houden deze site goed in de gaten. Dank voor de tip!šŸ˜Š
Feedback Company.

Score voor Feedback Company: 3.5/5