Dick Holzhaus

Ik heb feedback gegeven op Houthandel online. Vanzelfsprekend moet je dan akkoord gaan met de voorwaarden van een bedrijf dat geld verdient aan het verhandelen van persoonsgegevens , maar we hebben allemaal goede spamfilters en VPN dus, what the hell? Daarmee akkoord gaand hoop je dat jouw opbouwende kritiek bijdraagt aan het verbeteren van de diensten van het bedrijf dat je beoordeelt. Als nu de beloofde bevestigingsmail waarmee je je kritiek online krijgt niet komt voel je je dom, ontzettend dom. Feedback Company heeft wat ze willen hebben, je naam en een email adres (hun handel) en ik heb niets, mijn kritiek niet online en Houthandel Online geen kritiek waarmee ze hun diensten kunnen verbeteren en andere consumenten geen informatie om hun keuzes mee af te wegen. De online wereld is ongrijpbaar en de mores is ziek.

Reactie Feedback Company:

Beste Dick,
Bedankt voor jouw Feedback.
Na aanleiding van jouw review hebben we direct uitgezocht wat er fout is gegaan. Je hoort gewoon een verificatiemail te krijgen wanneer er een review is achtergelaten. Hierover hebben we je direct gemaild maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen.
Het blijkt dat je per ongelijk hij het emailadres de .nl bent vergeten, helaas kon er daarom dus geen automatische mail verzonden worden door ons systeem. Nu we het e-mailadres hebben weten te verifiƫren is deze eerder geschreven review handmatig doorgedrukt. Deze review staat nu gepubliceerd op de review pagina van het bedrijf.
Overigens benoem je dat wij geld verdienen aan het verhandelen van persoonlijke data. Wij zijn er juist trots op dat wij een onafhankelijke review partij zijn die persoonlijke data niet doorverkoopt, maar enkel gebruiken om ons eigen werk te kunnen doen (bewerkstelligen dat reviews echt zijn en die online weergeven voor andere consumenten). We vinden het dan ook jammer om te lezen dat je wel zo over ons denkt.
Als u nog vragen hebt schroom niet om te reageren via deze mail (contact@feedbackcompany.com) of ons even een belletje te geven op 085 27 363 20, dan helpen we je graag verder šŸ˜Š
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 1/5