Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Robin

Keurig op tijd thuis opgehaald voor de rit naar Schiphol. Nette auto, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Prima rit en met een zorgeloos gevoel in de vakantiemodus gekomen. Ook uitleg gehad over de procedure bij terugkomst. Helaas verliep dat desalniettemin iets rommeliger. Het kostte een paar telefoontjes over en weer en wat wachttijd voordat de taxi kwam voorrijden. Had er ook mee te maken dat wij er na het eerste telefoontje van de chauffeur, terwijl we bij de bagageband waren, langer over deden dan verwacht om door de paspoortcontrole te komen en uiteindelijk naar de uitgang. De chauffeur legde achteraf uit dat hij daar niet onbeperkt kan blijven staan. Eenmaal elkaar gevonden, wederom een behulpzame en nette chauffeur die ons ook keurig tot aan de deur hielp met onze koffers en bagage.

Prijs- en kwaliteitsverhouding is prima. Prima auto's en nette chauffeurs. Houden zich keurig aan de afgesproken ophaaltijd. Duidelijke communicatie eveneens per e-mail en makkelijk via de website te boeken.

Bij terugkomst op Schiphol kostte het even wat meer moeite, maar uiteindelijk kwam dit ook helemaal goed.

Score voor Faircab: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Taxi van en naar Schiphol