Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Pieter

Op tijd en goede chauffeur en auto. Prijzen met 22% hoger sinds feb 2019.
Faircab geeft geen antwoord op emails.

Op tijd en redelijke prijs. Goede telefoon communicatie met chauffeur, maar niet met centrale email.

Faircab heeft de prijzen sinds Feb 2019 met 22% verhoogd. Faircab geeft echter geen antwoord op emails en levert zoals veel taxi blijkbaar geen BTW bon, ook niet via het hoofdkantoor . Daarom minder geschikt voor de zakelijke klant.

Reactie Faircab:

Beste Pieter,
Onze prijzen veranderen met het seizoen en de drukte en zijn afhankelijk van het tijdstip waarop u reserveert, net zoals een vliegticket. Boekt u op tijd en boekt u een retour, dan zijn wij de goedkoopste landelijke luchthaventaxiservice. Boekt u last-minute, dan kan de prijs inderdaad hoger liggen. De overheid heeft de btw begin dit jaar met 3% verhoogd en daarnaast zijn de brandstofprijzen met meer dan 10% gestegen. En tenslotte zijn de taxiverzekeringen ook met dubbele percentages gestegen. Wij proberen uiteraard onze prijzen zo stabiel mogelijk te houden en als u vroeg boekt bent u het voordeligst uit.
Een btw factuur kunt u altijd krijgen door ons een mailtje te sturen op info@faircab.nl of even te bellen met ons kantoor. U krijgt het in de regel binnen een dag. Zeker een kwart van onze clienten is zakelijk vervoer en wij hebben een standaard btw factuur die u voor uw boekhouding kunt gebruiken.
Mocht u nog vragen hebben aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen.
Team Faircab

Score voor Faircab: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Taxi naar Schiphol