Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Braspenning

Opgehaald thuis 20-06-2018 naar Amsterdam geen probleem.terugreis 27-06-2018 verkeerde auto bij met geen kofferruimte. wij waren met 4 volwassenen en 4 koffers ,ze konden niets voor ons betekenen een andere taxi laten komen was geen optie omdat ze dan geen rit terug hadden. met de trein gemoeten en taxi moeten bellen omdat het streekvervoer staakte noooooooooooit meer schandalig.

doen niets als het niet loopt zoals het zou moeten zijn.

geen taxibedrijf beginnen als je afspraken met klanten hebt die ook nakomen

Reactie Faircab:

Geachte mevrouw Braspenning,
We betreuren het ongemak wat u tijdens uw reis heeft ervaren. We werken dagelijks met veel passie en onze passagiers veilig vervoeren is onze topprioriteit. Wanneer een passagier een slechte ervaring heeft trekken wij ons dit altijd erg aan. Echter konden wij in bovenstaande situatie niets anders gedaan hebben, u heeft zelf immers een normale auto besteld bij het boeken. Bij het boeken op onze website kunt u kiezen voor een auto, stationwagen of taxibus. U heeft bewust geklikt op een normale auto. Op het moment dat u op de terugweg bagage meeneemt die niet in een normale taxi (dit was een Mercedes E-Klasse) past, is dit geheel uw eigen verantwoordelijkheid. Wij kunnen immers niet raden hoeveel bagage u mee gaat nemen. We hebben op het moment dat de bagage niet ging passen op Schiphol u de mogelijkheid aangeboden om te wachten op een taxibus, geheel kosteloos. U wilde echter de trein gaan pakken en niet hier op wachten. We hebben zelfs het volledige ritbedrag aan u terugbetaald, terwijl we dit niet verplicht zijn (onze chauffeur stond immers conform afspraak op Schiphol).
Wij vervoeren dagelijks tussen de 80 en 120 passagiers van en naar Schiphol. Dit doen we midden in de nacht, overdag, op feestdagen en in de vroege uurtjes. Wij komen altijd onze afspraken na, 365 dagen per jaar. Tevreden klanten is voor ons het belangrijkste doel. We hopen dat u in de toekomst wel de juiste afspraken kunt maken met een collega taxibedrijf.
Team Faircab

Score voor Faircab: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: rit naar Amsterdam airport