Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Eén keer gebruik van gemaakt in juni 2018. Toen ik thuis werd opgehaald wist de chauffeur mijn adres niet precies te vinden en moest ik zelf op zoek naar de chauffeur. Hij had niet de moeite genomen mijn huis te vinden en aan te bellen of mij op te bellen. Waarvoor geef ik dan een mobiel nummer door?
Toen ik van het vliegveld werd opgehaald, sprak ik een chauffeur aan van wie ik vermoedde dat hij mij kwam ophalen. Bij mijn boeking had ik mijn vluchtnummer opgegeven. Na een telefoontje bleek dat ze er niets mee gedaan hebben, want dan hadden ze geweten dat het vliegtuig een half uur eerder was aangekomen. Er kon wel iemand eerder komen, maar ik moest er zelf naar op zoek op de luchthaven. Toen ik hem aansprak zei hij dat hij niet degene was die mij kwam ophalen. Even later werd ik gebeld en toen bleek dezelfde chauffeur toch voor mij te zijn. Ik weet niet of dit nieuwigheid is bij het bedrijf of de chauffeur.

Laagste prijs in de regio.

Vluchtnummers controleren bij aankomst om te zien of een vlucht eerder of later aankomt. De chauffeur altijd laten bellen met de klant.

Reactie Faircab:

Geachte heer/mevrouw,
Omdat u uw feedback anoniem plaatst kunnen wij niet onderzoeken wat er is mis gegaan. Bij ons krijgt u een dag voor terugkomst een sms bericht met het telefoonnummer van de chauffeur, zodat u hem/haar meteen na landing kunt bellen. Wij houden uw vlucht in de gaten en proberen er altijd een half uur na landing te staan. Wij onderzoeken graag wat er precies is mis gegaan bij uw rit, zou u ons kunnen mailen op info@faircab.nl? Dan kunnen wij wellicht u ook een compensatie aanbieden voor het geleden ongemak.
Team Faircab

Score voor Faircab: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: reour: thuis ophalen en op luchthaven ophalen.