Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering

Kristoff Palsterman

Veel beter wordt het niet. Zonder blikken of blozen beveel ik jullie aan aan iedereen die het wil horen. Ik ga echt niet zoeken om nog een ander alternatief te vinden.

Afwerking top! Snelheid top! klantvriendelijkheid top! Prijs top!

Ik denk dat de informatie op de website wel nog wat beter kan, bvb de leveringstermijn wordt op de eerste pagina op 3-5 werkdagen geschat en als je dan besteld verschijnt er 5-8 werkdagen. Hier had ik bijna besloten de boeken toch niet te bestellen. Ook bvb naar het aantal paginas dat een boek moet hebben was er wat onduidelijkheid. op de ene plaats stond dat het aantal pagina's in het boek deelbaar moest zijn door 4 op een andere plaats staat dan dat binnenwerk deelbaar moest zijn door vier. Jullie zeggen hieronder ook ik reactiesnelheid, klantvriendelijkheid, en deskundigheid niet kan beoordelen, maar dat kan ik uiteindelijk wel. In de vorm van een vierkant boek had ik heel graag 25cmx25 cm erbij gezien.
De weergave van de cover in de upload vond ik niet zo duidelijk. de beginpagina wel, de eindpagina niet. OOk de weergave acheruit lijkt niet altijd goed te werken.

Score voor EZbook.nl: 5/5
Zou u EZbook aanbevelen? Ja