Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Ate Atema

In 2014 liet ik mijn eerste boek door EZbook drukken, daarna volgden nog twee herdrukken. In 2019 volgde mijn 2e boek. Het was kennelijk druk bij EZbook, maar ondanks dat en daarnaast de plezierige contacten met boekmaker Mak Deeleman is het wéér tot een prachtig eindresultaat gekomen. Ik ben er blij mee en de afnemers van mijn 'familieboek' vinden ook dat het boek er prachtig afgewerkt uitziet.

De mensen bij EZbook zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Problemen worden in samenspraak goed opgelost. Ook kunnen ze behulpzaam zijn met het tot één geheel maken van los ontworpen voor en achterzijde van het boek. Voor mij als niet-boekmaker een bijna niet op te lossen probleem: ieder zijn vak!

Het verzenden van een partij grote, zware boeken op A-4 formaat is, zo bleek mij, een risicovolle aangelegenheid. Het risico is dat de zware dozen door de transporteur met minder zorg behandeld worden omdat ze door het gewicht niet goed te hanteren zijn. Met als gevolg dat de dozen én de inhoud beschadigd worden afgeleverd. Mijn advies is daarom: óf minder stuks in de doos doen, zodat deze beter te hanteren is óf dikkere/sterkere dozen gebruiken om de zending in te verzenden. Afhalen door de klant is uiteraard ook een optie, maar ik weet niet in hoeverre gebruikelijk dat is.

Score voor EZbook.nl: 5/5
Zou u EZbook aanbevelen? Ja