Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Strukton / Eurailscout

Werkgever (Strukton) heeft ervoor gekozen

Hoe is de installatie verlopen?

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Offerte 2 x aangepast; (kabelsleuf zelf gegraven; 100 euro per meter is erg duur, ik heb het zelf in 1/3 van de tijd gedaan. Ondanks melden dat er een een mantelbuis beschikbaar was voor de doorvoer van de kabel stond er toch nog een post voor boren van meterkast naar buiten. ik heb gekozen voor een laadpaal met capaciteit 22 kW, salesman gaf aan dat mijn auto dat kon laden tot 11 kW (dus goede info) maar ik wil toekomstbereid zijn. ik heb gemeld dat ik 3 x 40 Ampere huisaansluiting heb, (op papier 3 x 35 Ampere, maar die zekeringen bestaan niet). Montage ploeg 1 kwam keurig op tijd en leverde netjes werk af. Rond de middag werd in gebeld door montage ploeg 2??, die heb ik afgezegd, 1 paal is genoeg. Chauffeur is onverantwoord hard weg gereden (camera beeld!) en klacht buurvrouw, kinderrijke buurt! Vervolgens bij lezen handleiding blijkt dat in scherm wordt gemeld wat maximale laadstroom is; op scherm staat 11 kW. dit is niet wat besteld is! gebeld met Salesman; deze meldt dat ik me niet ongerust hoef te maken want ik kan echt laden met 22 kW, dit herhaald hij. ik krigj mail waarin wordt gemeld dat alles ingeregeld wordt, duur ca 1 dag. Daarna nog steeds 11 kW in display, en zwart/wit, logo zou groen moeten zijn? alles gemeld. Daarna nieuwe mail gekregen: "Uw laadpunt is voorzien van een upgrade naar 32A. (3fx32Ax230=22kw).
U heeft een 32A automaat (aardlek) geïnstalleerd gekregen. Met de veiligheidsmarge van 5A in acht genomen komen we tot (3fx28Ax230=19,3kw) waar mee geladen kan worden."
Hieruit leidt ik af dat de salesman 2 x onwaarheden heeft gesproken: het klopte NIET dat ik zou kunnen laden met 22 kW (ondanks 11 kW in display), en ik kan sowieso niet laden met 22 kW (zie uitleg hierboven) . de kleur van het logo is na een nieuwe aanpassing nu wel groen.

Score voor EV Company: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: