Professionaliteit

IMC

Na mijn eerste operatie in NL was ik helaas niet tevreden met het resultaat. Ik ben toen gaan zoeken en kwam bij Esteworld terecht. Ik werd vriendelijk ontvangen en tijdens het consult in IJsselstein werden al mijn vragen goed beantwoord. Er werden foto’s gemaakt en mijn wensen werden besproken. Dit werd uiteraard ook gecommuniceerd met de arts in Turkije. Hij reageerde snel en wist mijn pijnpunten te benoemen dat dat voor mij doorslaggevend was, deze arts was zo kundig dat ik hem vertrouwde om mijn tweede operatie te doen.

Ik wist het zeker, ik ga naar Turkije! De datum werd ingepland. Eindelijk was het zo ver, eenmaal aangekomen in Istanbul werden we vriendelijk ontvangen door de chauffeur. Hij bracht ons naar het hotel en hielp met inchecken, wauw wat een geweldig hotel! De tijd voor de volgende dag werd afgesproken, de dag van mijn consult met de arts en operatie. Spannend!

In de kliniek aangekomen maakte ik kennis met mijn Hostess. Zo fijn iemand die zowel Nederlands als Turks spreekt. Zij legde me alles supergoed uit en tolkte voor mij daar waar nodig. Dat gaf me vertrouwen dat het helemaal goed zou komen! Ze was er op de momenten dat ik haar het hardst nodig had: bij de arts, voordat ik naar de operatiekamer werd gebracht, toen ik weer op de kamer was en op mijn laatste dag dat de hechtingen eruit werden gehaald. Ze was zo kalm en lief voor me!

De kliniek is heel professioneel, het is schoon en de kamers zijn luxe. De zusters en het personeel is kundig, vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat ik de laatste kamer had werd ik geen enkel moment uit het oog verloren ;) We hebben veel gelachen met elkaar wat echt het beste medicijn is. Ondanks dat ik niet altijd begreep wat ze bedoelde kwamen we een heel eind met onze handen! Zelfs het afscheid nemen van de dagploeg viel me een beetje zwaar, dat zegt denk ik wel genoeg over de goede zorgen en hoe comfortabel ik me bij hen voelde.

En tot slot, de arts! Kundig, professioneel, kalm en hij nam echt de tijd voor me. Hij luisterde en begreep volledig wat ik wou. Een hele andere ervaring dan in NL en ik ben blij dat ik dit heb ervaren. Het resultaat tot nu toe is echt alles wat ik de eerste keer niet heb gekregen! Ik ben nog steeds sprakeloos en dankbaar wat deze man voor mij heeft kunnen doen.

Dus nogmaals dank jullie wel voor deze mooie ervaring! In mijn ogen de beste kliniek en zeker aan te raden!!!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neusoperatie